Volvo Cars’ın, üç kapılı premium otomobiller sınıfına giriş yaptığı yeni modeli C30, Türkiye’de satışa sunulması öncesinde özel tasarlanan kutusunda Volvo yetkili satıcılarında yerini aldı.
Volvo’dan yapılan açıklamada, geçen sene Eylül ayında Paris Otomobil Fuarı’ndaki dünya lansmanından hemen sonra Uluslararası Istanbul Auto Show’da Türk tüketicisinin beğenisine sunulan C30, Türkiye’de yollara çıkmaya hazırlandığı bildirildi. Volvo Car Türkiye, Auto Show’dan bu yana yoğun ilgi ve talep gören C30’u meraklılarıyla buluşturmadan önce ‘kutuya’ sokmaya karar verdiği belirtildi.
Kurumsal İletişim Direktörü, “Farklı, dikkat çekici tasarımıyla özel bir otomobil olan C30, farklı ve özel bir şekilde tanıtılmalı. Sergilenme şekli ve mecraları da yeni olmalı” diye konuştu.
|