ANKARA - Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, kurumun logosundan hizmet anlayışına, tapu sicil müdürlüklerindeki oturma düzeninden bürokrasinin azaltılmasına kadar, bir dizi değişikliğe hazırlanıyor. Kurum için belirlenecek ‘’yeni imaj’’, pilot bir müdürlükte uygulamaya konulacak.
Tapu ve Kadastro Genel Müdür Vekili Zeki Adlı, Tapu Sicil müdürlüklerindeki iş yükünün çok fazla olduğunu, yılda yaklaşık 15 milyon insana hizmet verildiğini belirterek, ‘’ufak tefek bazı aksaklıklar’’ yaşanabildiğini kaydetti. Vatandaşların kuruma yönelik algısını güzelleştirmek istediklerini dile getiren Adlı, bu yönde bir imaj ve vizyon çalışması yürüttüklerini ifade etti.
Adlı, çalışma çerçevesinde, kurumun logosundan hizmet anlayışına, müdürlüklerdeki oturma düzeninden bürokrasinin azaltılmasına kadar köklü bir değişikliğe gidileceğini belirterek, özellikle vatandaşa daha pratik hizmetin nasıl sunulacağı üzerinde duracaklarını söyledi. Projenin maliyetine ilişkin soru üzerine Adlı, maliyetin, ‘’uzman grup’’ belirlendikten ve pilot uygulama şekillendikten sonra netleşeceğini ifade etti.
|