Muğla'da görevli 112 Acil Komuta Merkezindeki çalışanlar, yeni yılı merkeze ulaşan anlık çağrılara cevap vererek karşıladı.
112 Acil Servis, Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) Orman Bölge Müdürlüğü ve itfaiye ekiplerinin yer aldığı merkez, çağrı alanlarına göre ekipleri sevk ederek vatandaşların ihtiyaçlarına cevap veriyor.
Muğla Valisi Amir Çiçek, çalışanların yeni yılını kutlayarak Acil Çağrı Merkezinde yeni yıl pastası kesti.
Çiçek, Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya'dan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Karakaya, çağrı merkezinde vatandaşların sağlık, yangın, kurtarma, emniyet gibi her türlü acil müdahale gerektiren durumu yetkililere tek numaradan iletebildiklerini söyledi.
Acil Çağrı Merkezinin kurumların birlikte, hızlı hareket etmesinde ve organize olmasında önemli bir konumda olduğunu belirten Karakaya, sisteme önümüzdeki günlerde sahil güvenlik, jandarma ve polisin de katılacağını dile getirdi.
Vali Çiçek ise yılbaşının insanların sevdikleriyle, aileleriyle birlikte vakit geçirmesi gereken günler olduğunu, ancak çalışma zorunluluğu olduğu için çalışanların görevde olduklarını belirtti.
Çalışanların yeni yılını kutlayan Çiçek, yapılan hizmetler için de teşekkür etti. Vatandaşlardan gereksiz çağrılarla merkezi meşgul etmemesini isteyen Çiçek, merkezin önemli bir görevi yerine getirmek için çalışma yürüttüğünü kaydetti.
Öte yandan, Muğla Valisi Amir Çiçek'in yeni yılın ilk dakikasında merkeze gerçekleştirdiği ziyaret sırasında Bodrum ve Menteşe ilçesinden yangın ihbarı geldi.
Ekiplerin birbirleriyle koordinasyonunu takip eden Çiçek, gelen ilk çağrının yangın olduğunu öğrenince merkezdeki ekiplerin olay yerine kısa sürede yönlendirilmesini de takip etti.
AKP Muğla Milletvekili Nihat Öztürk de Acil Çağrı Merkezini ziyaret ederek çalışanların yeni yılını kutladı.
Öztürk, çalışmalar hakkında bilgi edindikten sonra çikolata ikramında bulundu.
AA