26 Kasım 2012, Pazartesi
Hyundai, modern premium çizgisini yansıttığı en yeni modelleri ile müşterilerinin karşısına gururla çıkmaya devam ederken, müşteri memnuniyeti açısından “Satış ve Satış Sonrası”nda da yeniliklerine bütün hızıyla devam ediyor.
Hyundai’nin “Satış & Satış Sonrası” hizmetlerindeki yeni yıldızı Hyundai Blue Card oldu. 19 Kasım tarihi itibariyle, sadece “Hyundai Yetkili Satıcı ve Servisleri”nden alınmaya başlayan Hyundai’nin müşteri bağlılığı kartı Blue Card, dokunmatikten QR koda kadar farklı teknolojik özellikleri ve sunduğu avantajlar ile bir ilke imza atıyor. Blue Card sahipleri, Hyundai Yetkili Servisleri’nde yapacağı harcama tutarının % 1’i kadar nakit indirim kazanıyor ve böylece harcadıkça puan kazanıyor. Biriken Blue Puan’lar 3.000’in üzerinde ise periyodik bakım işçiliğinde % 40 indirim, Ultra Yol Yardım paketinde özel fiyat avantajı, Hyundai Yetkili Servisleri’nde öncelik ve ücretsiz hizmetler gibi ayrıcalıklara sahip olurken Blue Card’ın avantajlarından sınırsız bir şekilde yararlanılıyor.
Okunma Sayısı: 763
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.