16 Mayıs 2020, Cumartesi 18:16
Koronavirüs günlerinde alış verişlerini markete gitmek yerine evden yapmayı tercih eden tüketiciler e-ticaret sitelerine akın etti.
We Are Social raporuna göre, dünya genelinde sanal marketlerin trafiği yüzde 251 arttı. Koronavirüs sebebiyle tüketicilerin sosyal mesafeyi koruma amacıyla alışveriş yapmak için dışarı çıkmayı daha az tercih etmesi online alışveriş sitelerindeki trafiği arttırdı. Hootsuite firmasının yayınlamış olduğu “We Are Social” raporuna göre, Ocak-Nisan döneminde internet üzerinden gıda ürünleri odaklı alışverişe yoğun ilgi gösterildi.
Okunma Sayısı: 1491
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.