Türk Telekom, düzenlemiş olduğu toplantı ile Avea ve TTNET servislerini bünyesine kattığını açıkladı.
Bugün düzenlenen toplantıda bu karar resmen açıklandı ve Avea, Türk Telekom oldu.
Peki, bu değişim rüzgarı Avea müşterilerini nasıl etkileyecek?
Shiftdelete'nin haberine göre iletişim alanındaki elini güçlendirmek isteyen Türk Telekom, Avea'yı bünyesine katarak yoluna devam edecek. Avea müşterilerinin bu anlaşma sonucunda daha uygun tarifelere ve daha iyi hizmetlere kavuşacak.
Avea ismi yerini Türk Telekom'a bırakacak. Avea sahipleri, telefonlarında "Avea" yerine "Türk Telekom" ibaresini görecek.
Bu birleşmeyele birlikte Türk Telekom'un logosu da değişti. Türk Telekom'un yeni logosu aşağıdaki görselde yer alıyor.
Türk Telekom müşterileri, 27 Ocak 2016 tarihinden itibaren, tüm hizmetlere, “Türk Telekom” markasıyla; tek bir mağazadan, tek çağrı merkezi numarasıyla ve tek internet sitesi üzerinden erişebilecek.
Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin “Türk Telekom” markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu:
"Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi 'Türk Telekom' tek markası altında bir araya getirdik. Fiberin gücünü mobile taşıyacağız. 206 bin kilometrelik fiber altyapımız, Nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak.”
Marka birleşmesini; işgücünde hiçbir kesintiye gitmeden, servislerde herhangi bir aksama yaşamadan tamamladıklarına dikkat çeken Aslan bu sayede, artık çok daha fazla hareket halinde olan müşterilerine hrhangi bir yerden dünyaya bağlanma imkanını, birden fazla cihaz ve hizmet kanalıyla sunabileceklerini vurguladı.