Yurt Haber |
Bu AVM’deki mağazaların hepsi yerli |
Son yıllarda büyük alış veriş merkezleri Türkiye’nin her tarafında yaygın hale geldi. Dünyaca ünlü çeşitli markaların yer aldığı AVM’lere bir yenisi daha eklendi. İstanbul Ümraniye’de açılan Asya Park alış veriş merkezinin diğerlerinden farkı ise, bütün mağazaların yerli olması. Hatipoğlu Marketleri ve Erpa Şirketleri’nin işbirliği ile gerçekleştirilen projede, 500 metrekare kapalı alan, 3 kat kapalı otopark ve 4 kat işyeri alanı bulunuyor. Yerli esnafa istihdam sağlayan Asya Park alış veriş merkezinde ERPA Yönetim Kurulu Başkanı Erdem Ede, Hatipoğlu Grup Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Aygün ve ASYA Park Genel Müdürü Mahmut Atlaş, bir basın toplantısı düzenledi. 2007 yılında hayata geçen projelerinin, ilk başta yüzde 80 doluluk oranıyla başladığını, sonraki dönemlerde ise yüzde 50’lere kadar düşüş yaşadıklarını aktaran Selamet Aygün, Asya Park’ta her türlü müşterinin olduğunu, bölge insanına bir kültür sunduklarını ifade etti. Aygün “Bu kültür sadece bir alış veriş kültürü değil, sosyalleşme ve buna bağlı bir kültürdür. Bu aşamayı başarıyla geçtiğimizi düşünüyorum. Yakın zaman önce ERPA Şirketler Grubuyla da yepyeni bir işbirliği projesine imza attık. ERPA Şirketler Grubu, ASYA Park AVM’nin tanıtım ve organizasyonlarından, aynı zamanda aktivasyon işlerinden sorumlu olacaktır. Kendi sektöründe çok başarılı çalışmalara imza atmış ERPA’nın bunları başarıyla gerçekleştireceğinden eminim” dedi. ASYA Park Genel Müdürü Mahmut Atlaş AVM’lerde girilen kapıdan çıkılmayan, mecburen bütün mağazayı dolaştıran bir pazarlama tekniği olduğunu kendilerinin insanlara bütün mağazaları dolaştırmayacaklarını bildirdi. Atlaş, “Umarım ki, milyonlarca dolara malolan bu güzel projeye bölge halkımız da sahip çıkacaktır. Bizler en kaliteli ve en ucuz ürünleri, en güzel konseptte bölge halkına ulaştırmak için her türlü çalışmayı yapmaya hazırız” şeklinde konuştu. |
12.08.2010 |