Güncel |
112’lerde lisan bilen elemanlar görev yapacak |
SağlIk Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Acil ve Afetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Prof. Dr. Ali Coşkun, 112 Acil Çağrı Merkezleri’nde lisanı iyi, birden fazla lisanı konuşabilen veya o konularda iyi olan, nöbetleşe çalışılabilecek bir yapı üzerinde çalıştıklarını söyledi. Konuyla ilgili bilgi veren Coşkun, şöyle konuştu: ‘’Bu durumda da tüm bu dillerde cevap verebilecek kişinin, karşıdaki kişinin başına ne geldiği, nasıl bir durumla karşılaştığına hakim olması sağlanmıştır. Amerika’da 100’ün üzerinde lisanla bu karşılama sağlanıyor. Sağlık Bakanı Recep Akdağ’ın talimatıyla ilgili arkadaşlarla çalışarak bizim komuta kontrol merkezlerimizi ilişkilendireceğimiz lisanı iyi, birden fazla lisanı konuşabilen veya o konularda iyi olan nöbetleşe çalışılabilecek bir yapı üzerinde çalışıyoruz.’’ |
10.06.2010 |