Görüş |
MİLLET KÜRSÜSÜ Hacettepe üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Ortodonti Anabilim Dalına HÜ Dişhekimliği Fakültesinin Ortodonti bölümüne 2009 Eylül ayında randevu almak için müracaat ettim. Randevuların telefon ile ve-rildiğini, fakat Kasım ayının başında aramam gerektiğini söylediler. 3 Kasım 2009 tarihinde (0312) 311 64 61 ve 305 22 90 nolu numaralardan bölüme ulaştım. Bu kez de randevuların Aralık ayının başında verildiğini söylediler. Telefonda bir soru daha soracaktım ki telefon yüzüme kapandı. 2 Aralık 2009 günü saat 10:15 sularında 311 61 61 nolu telefondan tekrar ulaştım. Müteakip bir sene boyunca tüm randevuların dolduğunu söyledi-ler. Yine aynı şekilde, bu kez bir soru daha sorduktan sonra, telefon yüzüme kapandı. Bu telefonlara bakan insanlar hastaların sorularına da cevap vermeyecekse ne iş yapacak? Madem soruma cevap verme nezaketinde bulunulmuyor neden telefonlar hastaların yüzüne kapatılıyor. Bu görevi yapan elemanların daha titiz seçilmesi gerektiğini düşünüyor ve gereğini arz ediyorum.
Zeynep Günaydan /Ankara |
08.12.2009 |