"Gerçekten" haber verir 26 Eylül 2008
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formu | İletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Meysu’dan 1,5 litrelik aile boyu meyve suyu

TÜRKİYE'DEKİ ilk gıda eksperi Güldoğlu ailesine ait 60 yıllık Gülsan Gıda meyve suyuna adını veren Meysu’yu üçgen ambalajlarından sonra 1,5 litrelik aile boyu ambalajı ile raflardaki yerini almaya hazırlanıyor.

Gülsan Tetrapak ile yaptığı özel anlaşma ile de 1 yıl boyunca piyasada bulunacak tek özel aile boyu ürün olacak. Gülsan gıda Meysu’yu aldığından buyana yaptığı 12 milyon Euro’luk yatırımıyla Meysu markasını hak ettiği seviyeye getirmeyi hedefliyor. Dore İletişim Danışmanlığı tarafından organize edilen Meysu’nun yeni ürününün tanıtımının yapıldığı basın toplantısında konuşan Gülsan Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Güldüoğlu üçgen ambalajlı meyve suyundan sonra yine bir ilk olarak 1,5 litrelik ambalajları ürettiklerini söyledi. 1948’de küçük bir şekerleme atölyesi ile başlayan Gülsan’ın yolculuğuna bugün Kayseri’de üç ve Nevşehir’de de bir olmak üzere dört fabrikayla devam ettiğini anlatan Güldüoğlu önümüzdeki iki sene içinde Meysu markasını piyasada lider konuma getirmeyi hedeflediklerini belirtti.

HEDEF MEYVE SUYU PAZARINDA LİDERLİK

Dore İletişim Danışmanlığı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen basın toplantısında, iletişim çalışmalarının hız kazanacağını belirten Meysu Marka ve PR Danışmanı Doret Habib, farklılık oluşturarak pazarda Meysu’nun lider konuma geleceğini belirtti. Türkiye’nin ilk meyve suyu markası Meysu yapılan yeni yatırımlarla birlikte pazarında lider konuma gelmek istiyor. Saatte 32 tonluk dolum kapasitesine ulaşan Meysu 500 milyon dolarlık meyve suyu pazarındaki 27 marka arasında öncü konumu hedefliyor. Toplantıda söz alan Gülsan Gıda Satış ve Pazarlama Koordinatörü Haluk Kayaaslan 2009 yılında uzun ömürlü süt üretimine geçeceklerini açıkladı. Kayseri’de bütün yatırımlarını tamamladıkları fabrikada Meysu markasıyla üretilecek sütün günlük üretiminin başlangıçta 50 ton olacağını kaydeden Kayaaslan meyve suyunda olduğu gibi 2009 yılında sütte de pazardaki yerlerini sağlamlaştırmayı hedeflediklerini söyledi. Meysu’yu aldıktan sonra 80 milyon dolarlık ciroya ulaşan Gülsan Gıda’nın üç ana şirketi bulunuyor. Bu şirketlerden meyve suyu üretimi yapan Meysu 50 milyon dolarlık cirosuyla öncü konumda bunu 20 milyon dolarlık ciroyla Meybuz takip ediyor. Gülsan Gıdaya bağlı üçüncü şirket NevBağ’ın ise 10 milyon dolarlık cirosu var. 5 milyon 5 yüz bin ihracat cirocuna sahip olan şirket. Antartika hariç bütün kıt'alara ihracat yapıyor.

26.09.2008

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 
GAZETE 1.SAYFA

Bütün haberler

Başlıklar

  IMF: Fatura 1.3 trilyon doları bulur

  Fındık üreticisine bayram müjdesi

  Faiz politikası piyasayı öldürdü

  Çağrı, bayram coşkusunu tüketicisiyle yaşayacak

  Meysu’dan 1,5 litrelik aile boyu meyve suyu

  Siyasî çekişmeler ekonomik istikrarı bozuyor

  Açlık sınırı 726 YTL’ye geriledi

  Kurtarma planında anlaşma yakın

Sitemizle ilgili görüş ve önerileriniz için adresimiz:
Yeni Asya Gazetesi Gülbahar Cd. Günay Sk. No.4 Güneşli-İSTANBUL T:0212 655 88 59 F:0212 515 67 62 | © Copyright YeniAsya 2008.Tüm hakları Saklıdır