Acer Türkiye İş Geliştirme Müdürü Sinan Kender, 2006-2007’de yüzde 100 büyüyen Acer’ın dizüstü bilgisayarda 2007’de yüzde 22 pazar payı ile 2. sıraya yerleştiğini söyledi.
Basın ve bayileri için düzenlenen iki ayrı toplantıda Acer EMEA Başkan Yardımcısı Emanuele Accolla, Gateway-Packard Bell satın alımının oluşturduğu sinerjiler ve Acer’ın yeni çok markalı pazarlama stratejisi hakkında detaylı bilgi verdi. Acer’in Türkiye’deki son 3 yıllık performansı ile ilgili bilgi veren Kender de şunları kaydetti: Acer 2004-2005 büyüme oranı yaklaşık yüzde 200, 2005-2006 büyüme oranı yaklaşık yüzde 150 ve 2006-2007 büyüme oranı yaklaşık yüzde 100 olarak gerçekleşti. Acer’ın dizüstü bilgisayarda pazar payları ise 2006’da yüzde 13, 2007’de ise yüzde 22 olarak gerçekleşerek, her iki senede de 2. sıraya yerleşti. Acer 2007 4.çeyreğinde ise 1. sıraya yerleşti.
Kender, hedeflerinin ise dizüstü bilgisayarda 1. sıraya yükselmek, masaüstü bilgisayar, LCD montör ve projektör pazarlarında pazar paylarını arttırmak olduğunu ayrıca, Türkiye’de çağrı merkezini faaliyete geçirmek ve kurumsal pazardaki konumunu güçlendirmek olduğunu söyledi.
|