Ülker’in yeni süt ve süt ürünleri markası İçim Smartt, okul öncesi çocukların zihinsel ve bedensel gelişimine destek olacak.
Ülker Şirketler Topluluğu Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü ve Gıda ve İçecek Grubu Süt ve Süt Ürünleri Pazarlama Müdürü Yasemin Ünlü Romano düzenledikleri basın toplantısı ile çocuklara yönelik yeni süt ve süt ürünleri markası İçim Smartt’ı tanıttı. Mehmet Tütüncü, İçim’in beslenmenin temeli olan sütü yenilikçi fikirlerle zenginleştirdiğini belirterek şunları söyledi: “Yenilikçi yapısı sayesinde İçim, kategorisinde en genç ve hızlı büyüyen marka oldu. 2006 yılında tüm gıda markaları içinde 8. sıraya yükseldi. Süt ve süt ürünleri kategorisinde de, 2007 yılının ilk 6 ayında, geçen yılın aynı dönemine göre ciro payını artıran tek marka İçim oldu. Diğer markalar aynı dönemde ciro payı kaybederken, İçim, payını yüzde 11.9’dan yüzde 13.3’e yükseltti.”
İçim’in yenilikçi ürünlerle büyürken aynı zamanda pazarı geliştirdiğini belirten Mehmet Tütüncü, şimdi de İçim Smartt’la Türkiye’de çocuk grubu ürünlerinde büyük bir yeniliğe imza attıklarını açıkladı. Yasemin Ünlü Romano da, İçim Smartt’ın sütün tüm faydalarının yanı sıra içerdiği Omega-3 DHA, vitamin, mineral ve prebiyotikler sayesinde özellikle okul öncesi çağdaki çocukların zihinsel ve bedensel gelişimini destekleyeceğini vurguladı. İçim Smartt ürünlerinin, taze süt, doğal meyve, doğal meyve şekeri, Omega - 3 DHA, kalsiyum, 10 vitamin ve prebiyotikleri bir arada sunan ilk ve tek marka olduğunu belirten Romano, ilk etapta süt, büyüme küpü, peynir çeşitleri ile piyasaya çıkan İçim Smartt’ın, çocuk beslenmesinde annelerin en büyük yardımcısı olacağını dile getirdi.
|