30 Aralık 2024, Pazartesi 16:15
Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneğinin (MDYD) “Müşteri Deneyimi Yönetimi Araştırması”na göre, yapay zeka ve dijital dönüşüm odaklı iş modellerine geçiş, şirketlere rekabette avantaj sağlamak için kritik yol haritası sunacak.
Sanal alem de maneviyata hizmet etmeli
Modern zamanlar ve hakikatleri keşif yolculuğunda yardımcılarımız
Dernekten yapılan açıklamaya göre, tüm dünyayı etkisi altına alan ekonomik dalgalanmaların etkisiyle şirketler yeni değer üretmeye yönelirken maliyet optimizasyonu ve teknoloji entegrasyonu, müşteri deneyimi stratejilerinin odak noktası haline geliyor. MDYD’nin PwC Türkiye ve PRAGMA Araştırma işbirliğiyle gerçekleştirdiği Müşteri Deneyimi Yönetimi Araştırması, 2025’e yönelik dikkati çekici veriler sunuyor. Araştırmaya göre, yapay zeka ve dijital dönüşüm odaklı iş modellerine geçiş, şirketlere rekabette avantaj sağlamak için kritik yol haritası sunacak.
AA
Okunma Sayısı: 729
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.