Teknoloji devi Apple'a ait bir cihazlarda yetkisiz müdahaleler sonrası yaşanan Error 53 hatası, firmanın başına dert oldu.
PCVA adlı bir hukuk firması, bu sorun nedeniyle Kuzey Kaliforniya Bölge Mahkemesi'nde açtığı davada Apple'dan 5 milyon dolar tazminat talep ediyor.
Chip'in haberine göre, Error 53 olarak adlandırılan problem, iPhone'larını üçüncü parti bir tamir servisine götüren kullanıcıların başına gelen bir sorun. Bu tarz servislerde tamir edilen cihazların ekranı ve TouchID sensörünü tamamen yenilemesi, ilk güncellemeyle birlikte iPhone'ları kilitleyerek kullanılmaz hale getiriyor.
Uzmanlar, böyle bir durum karşısında doğrudan Apple'ın kendisini suçlamanın pek bir anlamı olmadığını zira firmanın firmanın açıkça bu konudaki hatayı; yetkili bir servise gitmeyerek müşterinin yaptığını söyleyebileceğini belirtiyor. Uzmanlar fakat bazı kullanıcıların bu sorun karşısında Apple'ın o kadar da masum olmadığını düşündüklerini ekliyor.