Çağrı, çalışanlarına ‘moral’ veriyor |
Perakende sektöründe çalışan insanların mesai saatlerinin uzun olması, hafta sonu tatillerinin olmayışı ve yaz aylarında artan rehaveti değerlendiren Çağrı Hipermarket yönetimi, personelin moral ve motivasyonunu arttırmak için çeşitli faaliyetler yapmaya başladı. “Çalışanlarımız mutlu olmalı ki müşterilerimiz mutlu olsun” diyen Çağrı Hipermarket, İstanbul’da 20, İzmit’te 1 şube olmak üzere toplam 21 şubesi ve 1200 çalışanını; “moral motivasyon akşamları” projesi kapsamında ilk olarak Sancaktepe Yenidoğan da bulunan merkezinde ağırlıyor. Her akşam ortalama 100 personeli ağırlandığı, yönetim ekibinin ve personelin birlikte katıldığı organizasyonlarda, önce genel merkez tanıtılıyor. Ardından yemekle beraber sohbet ve kaynaşma ortamı sağlanıyor. Son olarak hep birlikte çekilen halaylarla organizasyon tamamlanıyor. |
15.07.2010 |