Boydak Holding Mobilya Grubuna TSE’den tam not |
Boyser Boyser Teknik Servis Hizmetleri A.Ş. mobilya sektöründe ilk kez verilen “TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi”ni almaya hak kazandı. Mobilya sektöründe 53 yıldır faaliyet gösteren Boydak Holding Mobilya Grubu, mutlak müşteri memnuniyeti anlayışında gösterdiği başarılı performansı, satış sonrası hizmete de taşıyor. Mobilya Grubu’nun satış sonrası hizmetlerinin takip edildiği Boyser A.Ş. Türk Standartları Enstitüsü tarafından mobilya sektöründe ilk defa verilen “TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi” almaya hak kazandı. Ödül, önceki gün Boydak Center’da, Boydak Holding üst yönetiminin ev sahipliğinde gerçekleşen toplantıda, Türk Standartları Enstitüsü Başkanı Tahir Büyükhelvacıgil tarafından Boyser Yönetim Kurulu Başkanı Nazif Türkoğlu’na verildi. Toplantıda konuşan Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak “ İstikbal, Bellona, Deco, Mondi ve İstikbal Regina markaları yüzlerce ürününü Türkiye’ye yayılan ortalama 2.500 mağazada tüketicimiz ile buluşmanın gururunu yaşıyor. Satış sonrası hizmette müşteri memnuniyetini en üst seviye çıkarmak ve sektördeki diğer rakiplerimize örnek olmak amacıyla Boyser Teknik Hizmetleri A.Ş.’yi kurduk. Boyser’in başarılı çalışmaları sonucunda mobilya sektöründe TSE tarafından ilk kere verilen “TS ISO 10002” belgesini 5 markamızla almaya hak kazandık. Satış sonrası hizmette de sektörün belirleyicisi olmaktan çok büyük onur ve mutluluk duyuyoruz” dedi. Boyser, TS ISO 10002 Belgesi için Kasım 2009’da çalışmalarına başlayarak ve tek seferde denetlemeden geçti ve 12 Mart 2010 tarihinde başvurusu onaylandı. Boyser, Boydak Holding Mobilya Grubu markalarına gelen bütün şikâyetleri titizlikle ele alıyor ve belli bir sistematikle çözüme kavuşturuyor. |
24.03.2010 |