Renault en iyi satıcı ve servislerini ödüllendirdi |
RENAULT, satışta ve satış sonrasında en yüksek hizmet kalitesi sunan yetkili satıcı ve yetkili servislerini ödüllendirdi. Renault’dan yapılan yazılı açıklamada, bu yıl dördüncüsü düzenlenen ‘’Renault Global Kalite Ödülleri’’ kapsamında en çok ilerleme gösteren satıcı ve servislere de ödül verildiği belirtildi. Açıklamada, 2009 yılında müşterilerin yüzde 81’inin, ‘’satış ve satış sonrasındaki hizmetlerden tamamen memnun kaldığı’’ şeklinde beyanda bulunduğu ifade edilerek, bu oranın, tüm dünyada ürün ve hizmet kalitesinin iyileştirilmesi ile ilgili ilk planının başlatılmasından önceki son yıl olan 2005 sonuna kıyasla 9 puan artış gösterdiği kaydedildi. |
22.03.2010 |