23 Mayıs 2009 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Dergilerimiz

Haberler

Krize tek çare tüketim ekonomisi mi?

TOBB önderliğinde başlatılan “Kriz varsa, çare de vardır” kampanyası çerçevesinde, ilk hafta tüketicilere yönelik “Eve kapanma, pazara çık” mesajıyla başlanan kampanyada sonraki haftalarda üreticiye, çalışana ve hükümete yönelik çağrılar da yapılacak.

Vatandaşa, 'tüketin' çağrısı

TÜRKİYE Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) önderliğinde Hak-İş, Türk-İş, TESK, TİSK ve Kamu-Sen, TİM, TÜSİAD, MÜSİAD bir araya gelerek ‘’Kriz varsa çare de var’’ seferberliği başlattı. Kampanya seferberliğinin tanıtım toplantısında verilen bilgiye göre, seferberliğin ilk evresini oluşturan iletişim kampanyasının 5 hafta sürmesi planlanıyor. İlk hafta tüketicilere yönelik ‘’Eve kapanma, pazara çık’’ mesajıyla başlanan kampanyada sonraki haftalarda üreticiye, çalışana ve hükümete yönelik çağrılar da yapılacak. Toplantıda, bildirgeyi TOBB, Hak-İş, Türk-İş, TESK, TİSK ve Kamu-Sen, TİM, TÜSİAD, MÜSİAD adına TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu tarafından okundu. Bildirgede, işçi, iş veren esnaf ve memurun el ele verdiği, üreten Türkiye’yi temsil eden TOBB, TESK, KİSK, TÜRK-İŞ HAK-İş ve Kamu-Sen, TİM, TÜSİAD, MÜSİAD olarak bir araya gelindiği ifade edilerek, ‘’Üreten Türkiye platformunu kurduk üreten Türkiye’nin şirketleri, çalışanları, esnafı bu krizden daha az hasar görsün diye, ‘Kriz varsa çare de var’ diyor, ‘Türkiye’nin yüzü gülsün’ diye herkese sesleniyoruz’’ denildi. Bildirgede, bütün dünyada tüketimin düştüğü, Türkiye ekonomisinin toparlanabilmesi için öncelikle iç piyasayı canlandırmanın şart olduğu vurgulanarak ‘’Bu krizi atlatmamızı sağlayacak şey, millî gelirimizin yaklaşık yüzde 70’ini oluşturan hane halkı harcamalarını canlı tutmaktır’’ denildi. Üretime ve tüketime açık, genç nüfusu ile Türkiye’nin bu anlamda çok şanslı olduğu ifade edilen bildirgede, şöyle devam edildi:

“Ekonomi istihdam, üretim ve tüketimden oluşur biri olmazsa kriz kazanır. Ekonomi, asıl durduğunda ölür. Krize yenilmeyeceğiz. Çıkacağız, pazara ülkemize destek olacağız. Tüketiciler, üreticiler, bankalar ve hükümet üstüne düşeni yapmalıdır. Böylece üretim sürecek istihdam artacak, tüketim gücümüz yükselecek. Haydi Türkiye önce üretmeye sonra da kendi ürettiğini tüketmeye. Türkiye’ni yüzü gülsün diye.’’

23.05.2009

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

Bütün haberler

Başlıklar

  Risâle-i Nur Malezya İslâm Üniversitesinin müfredatında

  KEMALİZM TEK TİP İNSAN MODELİ DAYATIYOR

  Geniş katılımlı sivil anayasa hazırlanması şart

  Yassıada, özgürlük ve demokrasi adası olsun

  Çağdışı anda tepkiler büyüyor

  AB sürecinde yavaşlama yok

  Poyrazköy şüphelisi yarbay, görev dönüşü yargılanacak

  Darbe tertiplerinden haberimiz vardı

  Krize tek çare tüketim ekonomisi mi?

  Telefon kayıtları delil olamaz

  Erdoğan’la Putin sınıf arkadaşı gibi

  Şu anda domuz gribi vak'ası yok

  Mayınlı arazi halka verilsin

  ASKON: IMF anlaşması kalkınmaya darbe vurur

  Çocukları koruyamıyoruz

  Karbondioksiti benzine dönüştürdüler

  Kola, kalbe zarar veriyor

  Tek DVD’de 2 bin film

  Dubai’de 18 metrelik ambulans

  NASA, Ay’da su arayacak

Hava Durumu
Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.
Kurumsal Linkler: Risale-i Nur Kongresi - Bediüzzaman Haftası - Risale-i Nur Enstitüsü - Yeni Asya Vakfı - Demokrasi100 - Yeni Asya Gazetesi - YASEM - Bizim Radyo
Sentez Haber - Yeni Asya Neşriyat - Yeni Asya Takvim - Köprü Dergisi - Bizim Aile - Can Kardeş - Genç Yaklaşım - Yeni Asya 40. Yıl
Reklam Linkleri: Risale Yorum- Risale Çocuk- Oktay Usta - Euro Nur - Fıkıh İnfo- Ahmet Maranki- Cevşen - Yeni Asya Barla - Makdis