HYUNDAİ, 2008 yılı toplam satışlarında elde ettiği ikinciliğin ardından 2009 yılına hızlı başlayarak Ocak ayında Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen Otomobil Markası oldu.
Hyundai, Ocak 2009'da Türkiye'de 2 bin 478 adet otomobil satışı gerçekleştirerek, geçtiğimiz yılın aynı dönemindeki 1,665 adetlik satışını yüzde 48,8 oranında artırmış oldu. İkinci sıradaki marka ile arasında önemli bir fark yakalayan Hyundai, böylece yılın başında Türkiye'nin en çok tercih edilen oto markası unvanını elde etti. Hyundai, Ocak geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre pazar payını ikiye katlayıp yüzde 14'e çıkardı. Hyundai'nin en başarılı modeli ise Accent Era oldu.
|