Bu yıl 47. si düzenlenen Düsseldorf Promosyon Ürünleri Fuarı’na (PSI) ağırlıklı ülke statüsüyle katılan Türkiye, fuarın ilk gününden yoğun ilgi gördü.
Promosyon sektörünün en büyük faaliyeti olarak kabul edilen PSI Fuarı 7 Ocak 2008 tarihinde kapılarını ziyaretçilere açtı. Her yıl 70 ülkeden 210 bin kişinin takip ettiği fuarda bu yıl 903 fırma ürünlerini 40.900 metrekarelik alanda sergiliyor. Ekonomik krize rağmen sergi alanında bir yıl öncesine göre yüzde 13 genişleme kaydedilirken katılımcı firma sayısında da 47 yılın en yüksek rakamına ulaşıldı.
“Turkish Promotional Products” adı altında İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamülleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) öncülüğünde bir araya gelen Türkiye merkezli 38 firmanın yanı sıra çeşitli Avrupa ülkelerinden çok sayıda Türk firması da fuarda temsil ediliyor. İstanbul / Yeni Asya
|