Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 03 Şubat 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Tüketiciler "cep"ten şikâyetçi

Tüketicilerin en çok cep telefonu arızalarından dolayı şikayetçi olduğu bildirildi.

Tüketici Hakları Derneği Diyarbakır Şubesi Başkanı Niyazi Kavar, yaptığı açıklamada, geçen yıl 500’ün üzerinde gelen yazılı şikayetlerin çoğunluğunun cep telefonları konusunun oluşturduğunu belirtti.

Kavar, tüketicilerden gelen şikayetleri değerlendirdiklerini, tüketicileri bilgilendirdiklerini tüketicinin en çok cep telefonu arızalarından dolayı şikayetçi olduğunu kaydetti. Tüketicilerin şikayet konusu olan malları 725 liranın altında olması durumunda sorunu Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne gönderdiklerini bildirdi.

Kavar, tüketicilerin bilinçlenmesi amacıyla yerel bir kanalda her hafta program yaptıklarını, okullarda öğrencileri bilinçlendirdiklerini belirterek, bir tüketicinin sorununun 3 ay içerisinde giderildiğini, ancak bazen şikayetin türüne göre sürenin uzayabildiğini bildirdi.

/ DİYARBAKIR

03.02.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  TPAO atağa geçiyor

  Petrol fiyatları sükseldi

  Kazakistan ve Azerbaycan’dan sonra Libya’da da petrol arıyoruz

  KOBİ'lere Avrupa Birliği Hibe Fonları tanıtıldı

  Portakal bahçede kaldı

  Kayseri Şeker üç fabrikaya talip

  Tüketiciler "cep"ten şikâyetçi

  Kredi borçluları arttı

  Global ısınma tarımı vuracak

  İklim raporu rahatsız etti


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004