Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 30 Ocak 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Daihatsu dövizdeki dalgalanmaya rağmen büyüdü

2006 yılında Türkiye’de, döviz kurlarındaki dalgalanma ve faiz oranlarındaki yükseliş toplam araç pazarının yüzde 15 daralmasına sebep olurken Daihatsu, 2005 yılı performansının üzerinde başarı göstererek satışını yüzde 6 artırıp senenin “en çok büyüyen” markalarından biri oldu.

SUV segmentinde “yılın yıldız otomobil”lerinden olan Daihatsu 4x4 Terios’un 1.3 lt. ve 1.5 lt. modelleri de Aralık ayında pazar payını yüzde 10’a yükselterek 219 adetlik satış ile segmentinin “en çok satan” aracı oldu. 2006 aralık ayı SUV segmenti satış lideri olan Daihatsu Terios 1.3 ve 1.5 modelleri Türkiye’nin en ekonomik 4X4’leri olarak tanınıyor. Daihatsu Terios uygun fiyatı, düşük kullanım maliyeti, sempatikliği ve en az değer kaybına uğrayan markalardan birini temsil etmesiyle segmentindeki iddiasını her geçen gün artırıyor. Daihatsu Terios’ta 4 x 4’ bir araçtan beklenen her şey var. Daihatsu Terios’un sempatikliği ve kullanışlılığı, 4 silindirli DVVT motoru, özel diferansiyel kilidi ve sürekli 4 çeker özelliğinin yanında ABS fren sistemi, sürücü - yolcu hava yastığı, klima ve merkezi kilit standart donanım olarak sunuluyor.

EKONOMİ SERVİSİ

30.01.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Wolfowitz: STK’lar da ortağımız

  DPT, proje bekliyor

  Türk-İş'e göre açlık sınırı 618 YTL

  Hazinede dış borç ödeme haftası

  Yılmaz, enflasyon hedefini açıkladı

  TTK işçilerine ikramiye müjdesi

  Daihatsu dövizdeki dalgalanmaya rağmen büyüdü

  Kozan'da narenciye ağaçları sökülüyor


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004