Ülker Grubu İstişare Konseyi Üyesi ve Basın Sözcüsü Metin Yurdagül, çikolata ve çikolata kaplamalı ürünlerde yüzde 57 pay ile pazarı şekillendirdiklerini, bu alanda 2006 yılı cirolarının 680 milyon YTL’ye ulaştığını bildirdi.
Ülker Grubunun pazarın durumunu değerlendirmek ve ambalajları yenilenen ürünlerin tanıtımı amacıyla düzenlediği basın toplantısında konuşan Yurdagül, Ülker’in bisküvi, çikolata, süt, yağ ve meşrubat gibi sektörlerde 62 yıldır faaliyet gösterdiğini ifade ederek, ‘’Faaliyet gösterdiğimiz alanların çoğunda pazarın lideriyiz. Ana faaliyet alanlarımızdan olan çikolata ve çikolata kaplamalı ürünlerde de yüzde 57 pay ile pazarı şekillendiriyoruz. Bu alanda 2006 yılı ciromuz 680 milyon YTL’ye ulaştı’’ diye konuştu.
Dünyada değişen trendleri ve tüketici beklentilerini yakından izlediklerini, bu doğrultuda Metro, Albeni ve Coco Star’ın ambalajlarının yenilendiğini anlatan Yurdagül, ‘’2006 yılında günde ortalama 17 milyon adet çikolata ve çikolata kaplamalı ürün üretildi” dedi. Ülker’in 6 markasının toplam pazarın yüzde 32’sini oluşturduğunu kaydeden Yurdagül, Ülker’in her bayram öncesi satışlarının 8 kat arttığını söyledi.
Ülker Çikolata Kategori Müdürü Şebnem Nasi de Ocak-Kasım 2006 döneminde Ülker çikolata ve çikolata kaplamalı ürünlerin Türkiye’deki hanelerin yüzde 89’una girdiğini belirtti.
|