|
|
Ramazan’da daha çok harcıyoruz
Türkiye’de Ramazan dönemlerinde hızlı tüketim ürünleri harcamasında dikkat çekici bir artış gözleniyor. KMG Pazarlama Hizmetleri Grubu şirketlerinden HTP, hızlı tüketim harcama trendindeki bu değişime yönelik Ramazan dönemlerini daha ayrıntılı inceleyerek Ramazan Raporu’nu hazırladı. Rapora göre, 2005 yılında Ramazan ayında aylık ortalama hane tüketim harcaması yüzde 16 arttı.
|
|
Kapanan şirketlerde artış
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), bu yılın 9 ayında kapanan şirket sayısının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 24.97, açılan şirket sayısı
|
Cari açığın ilâcı, yabancı sermaye
Uluslar arası kredi derecelendirme kuruluşu Standard and Poor’s Türkiye Direktörü Faruk Soussa, Türkiye’deki cari işlemler açığının sürdürülebilir olu
|
|
|
|