KİNG Paolo Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Turan, King Paolo markasıyla, şeker hastalarından, yarım düztabanlara, hamilelerden topuk dikeni bulunanlara kadar özel bakım ihtiyacı olanlara ayakkabı ürettiklerini söyledi.
Ayak sağlığına verilen önem giderek artarken ayakkabı firmaları da bu ihtiyaca yönelik çalışmalarına devam ediyor. Değişik tarz ve sistemlerde anatomik ayakkabı üreticisi olan King Paolo da bunlardan birisi. Firma, Ar-Ge çalışmaları sayesinde şeker hastalarından, yarım düztabanlara, hamilelerden topuk dikeni olanlara kadar özel bakım ihtiyacı olanlara ayakkabı üretiyor. Firma olarak amaçlarının rahatlıkla birlikte şıklığı da yakalamak olduğunu söyleyen Hüseyin Turan, “Ayak sağlığı bozulmuş kitleye hizmet etmeyi hedefliyoruz. Bir başka amacımız da ayak sağlığının bozulmamasını sağlamak” dedi. Yıllık 150 bin çift üretim kapasiteleri bulunduğunu kaydeden Turan, “Üretimimizin yüzde 30’unu ihraç ediyoruz. Ağırlıklı olarak Irak, Suudi Arabistan, Kuveyt, Makedonya, Yugoslavya’ya ihracat yapıyoruz” diye konuştu.
150 ülkede tescil
MARKALARINI 150 ülkede tescil ettirdiklerini ifade eden Turan, şöyle devam etti: “Ayakkabılarımızın özelliği, içinde hava sirkülasyonunun olması. Bu da bakteri oluşumunu az-altıyor. Ar-Ge’ye çok önem veriyoruz. Ürünler konusunda birçok üniversiteyle çalışıyoruz. Yetinmemeyi felsefe edindik” dedi. Türk insanının ayak yapısına ilişkin bir profil de çıkardıklarını anlatan Turan şunları söyledi: “Değişik kilo ve ayak numaraları üzerinde değişik basınç analizleri çıkardık. 3 bine yakın detaylı veri sahibi olduk. Meselâ Türk insanının yüzde 95’i sol ayağına fazla basıyor. Yüzde 80’i de ayak parmaklarına basmıyor. Sonuçlara göre Türkiye’nin ayak profiline uygun ayakkabı tabanı ürettik. Ürettikleri kadın ayakkabılarının fiyatının 119, erkek ayakkabılarının fiyatlarının da 129-139 TL arasında değiştiğini söyleyen Turan, “80 çalışanımız, 10 milyon dolar ciromuz var. Yeni bir fabrika yatırımı yapıyoruz” dedi.
|