Kurban Bayramı ve yeni yılda yeterince satış yapamadıkları için hayal kırıklığı yaşadıklarını kaydeden esnaf, piyasaları, ‘’Sevgililer Günü’’nün de kurtaramayacağını belirtiyorlar.
Başta konfeksiyon olmak üzere, çok sayıda firma, sevgililer gününe özel konseptler oluşturmasına, fiyatları yükseltmenin aksine indirim kampanyaları düzenlemesine rağmen piyasada beklenen hareketliliğin yaşanmadığı bildirildi. Adana Giyim Markaları Derneği (AGİMAD) Başkanı Hasan Ayyıldız, yaptığı açıklamada, piyasalarda, Kurban Bayramı ve yeni yılda yaşadıkları hayal kırıklığını Sevgililer Günü ile aşmayı planladıklarını ancak, sayılı günler kalmasına karşın aldıkları siparişin neredeyse yok düzeyinde olduğunu söyledi. İç çamaşırından çoraba kadar birçok üründe 14 Şubat Sevgililer Gününe özel üretim yaptıklarını ancak, bekledikleri ilginin olmadığını ifade eden Ayyıldız, tüm bunların, konfeksiyonda uzun süredir yaşanan sıkıntıyı daha da belirginleştirdiğini kaydetti.
|