YEREL seçimlere yaklaşık 1 ay kalmasına rağmen belediye başkan adaylarının seçim kampanyaları ‘’sönük’’ geçiyor.
MB Reklâm Ajansı Yöneticisi Nagehan Özdemir, yaptığı açıklamada, belediye başkan adaylarının 29 Mart’ta yapılacak yerel seçimlere yönelik reklam ve tanıtım çalışmalarına başladığını ancak çoğunluğunun geniş katılımlı kampanya yürütemediğini belirtti. Yerel seçimlerin, ekonomik krizin yaşandığı bir döneme denk gelmesinin belediye başkan adaylarını harcamalarını sınırlı tutmaya zorladığını savunan Özdemir, partilerin aday listelerini geç açıklamaları sebebiyle de adayların etkili bir seçim kampanyası yürütmek için yeterli zamanı bulamadığını ifade etti. Özdemir, bu durumun adayların etkili seçim kampanyası yürüttüğü bir yerel seçim süreci yaşanmasını engellediğini ifade ederek, ‘’Adaylar kitlesel mitingler yerine çoğunlukla ev ziyaretleri ve küçük ölçekli toplantılarla yetiniyor. Bu nedenle seçim kampanyaları heyecansız ve sönük geçiyor’’ dedi.
|